Kryss

Tomt på skvaller?

Vad gör man då?


Jo, då packar man in ca 50st  kopparlundare tillsammans med flera 100 studenter från olika delar av Sverige på en kryssning med tema "Beachparty". Jag ser fram emot kryssningen, men det finns ju en risk att den spårar. Vad tror ni?


Jag tänkte dela av mig av lite viktig info till er mina kära kgbröder;


1.Öl och vin (samt läsk) ingår till Buffén på kvällen, man hämtar själv från kranen men får ej ta mer än max 2 glas åt gången och blir nekad om man är kraftigt onykter eller stör ordningen

2. Ni är ansvariga för er hytt och betalningsskyldiga för all skadegörelse. Bjud inte in okända personer på "hyttfester"!

3. Vid grova överträdelser av reglerna ombord så kommer personen i fråga att bli strandsatt i närmaste hamn och får själv ordna och bekosta sin hemresa  


Eller mina egna regler;

1.DRICK MER ÄN VAD NI KLARAR AV

2. INGEN SOVER INNAN NATTEN BLIVIT DAG

3. ALLA SINGLAR, SKAFFA RAGG ( för att citera en god vän "på kryssningar är alla ute efter ett strul")

Fast vi kallas ju inte KGbroder utan en anledning, så familjen ta hand om era bröder!


Dock är det 21 dagar kvar innan vi får allt det smarriga skvallret, men under tiden så kan ni ju alltid mejla in ert skvaller till [email protected]


XOXO

KGbroder


Kommentarer
Postat av: Anonym

ragg räknar man alltid med

2009-03-29 @ 20:52:02
Postat av: ...

JÄVLAR vilken uppdatering :)

2009-04-01 @ 20:10:38
Postat av: jempz

helvete, måste hända lite mer snaaart. för tomt på skvaller ju!

2009-04-01 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0